sobota, 23 marca 2013

9. Czy damy radę przetrwać na blogu zmanierowanym przez Pana Ciemności? W każdą sobotę o 21.00

No i stało się. Dawno dawno, parę minut temu, za 1 oceanem i 3 kontynentami, pewnego pięknego wieczoru Pan Ciemności spotkał w Rio dwie polskie blondynki.
Obserwacje: nikt ze zgromadzonych na sali nie kontaktuje, co się stało. Czoklet. Czoklet everywhere. Nawet blondi busz Tweety zmatowiał z wrażenia. A uwierzcie to taki neon, że robi za oświetlenie na imprezach. 

Wniosek: Wykończyli się nawzajem.
Chciał być rocknięty – sam się rocknął.
Chciał dziewczyny, która zwali Go z nóg – jak dotąd jeszcze Jego fryz nie wynurzył się spod warstwy czekoladowego basenu. Ona Go popchnęła, On Ją pociągnął. W każdym bądź razie wzajemnej protokooperacji w tym pociąganiu nie było.
Chciał kiedyś przejść się parę dni w tych samych ciuchach – nie widziałem, że czekoladę rozdają na ulicach.
"Dałbym się zabić dla super inteligentnej dziewczyny" – giń perfidny łososiu w otchłani czekolady.
Chciał cofnąć czas – niech zagra w Jumanji.
Twierdził, że jest okropny w ukrywaniu swoich uczuć i emocji – jak wyjdzie z tej czekoladowej kąpieli najprawdopodobniej doświadczymy brytyjskiej masakry piłą mechanicnzą w 3D. 

W wyniku reakcji (mam w szkole chemię rozszerzoną) Jego z blondynkami wyszło to, że jedyną tu zdrową psychicznie osobą oraz ogarniającą rzeczywistość jestem ja, dlatego w tym parcie opowiem wam wszystko krótko i na temat. Witam wszystkich – tu Fishu.
Moja krótka charakterystyka według Niej: Bo Fishu jest typem takiego słodkiego chłopca z grzyweczką, w bluzie z logo drużyny hokejowej i konsolą do gier w tylnej kieszeni spodni. Taki przyjaciel do pogrania w badmingtona, pojechania na wycieczkę rowerową… coś typu beztroskie dzieciństwo.
Czym charakteryzuje się owe beztroskie dzieciństwo? Tym, że było i przeminęło z wiatrem. A według Niej? To między innymi piękne czasy, słoneczne wakacyjne wieczory, gdy latało się po spraye od komarów, w przerwach meczy w badmingtona. Te kochane sierpniowe popołudnia, gdy chodziło się na spacerki do Carrefoura, chociaż był on na drugim końcu miasta. Te momenty, gdy jedyną traumą była Kizia Mizia (kupa włóczki, która pozostawiła po sobie busz na głowie Tweety), a nie każdy napotkany kot, wąż, królik, gołąb czy małpa. 
Gdyby natomiast zapytano znajomego Niemca o ową dziewczynę, wyszłoby mnóstwo awkward momentów dotyczących Jego. Naprawdę - nigdy jeszcze nie spotkałem tyle zbieżności między dwoma osobami.
1. Gdy dziewczyny idą do Grycana na lody, Ona zawsze bierze sorbet mango - o ile wcześniej On nie wykupił całego zapasu.
2. Gdy wychodziły z Jej psem na spacer, ludzie się pytali co to za rasa kota - ciekawe czy On też spaceruje ze swoją kicią?
3. Jego nazwisko widnieje na bilbordach i w sklepach odzieżowych (Przywdziej Czarny Płaszcz) na polskich osiedlach.
4. Tylko Ona potrafi się z Nim utożsamiać.
5. Jedyne, co może jeść bez limitu, to ciasto orzechowe - mogliby urządzić jakieś zawody, kto zje tego więcej.
6. On miał bezimiennego chomika - Ona nie lubiła imienia swojego, więc wołała na niego po prostu Chomik.

Dobra – z góry zakładam, że pewnie nikogo nie interesuje, ile Dusseldorf wygrał z Frankfurtem w hokeja, albo w nogę (a wygraliśmy 4:0). Was to pewnie ciekawi tylko w jakim stanie jest Jego wystylizowana fryzurka. Ahahhahaha – miernym. Jakby ktoś się pytał – TAK, MAM GO DOSYĆ. I jestem na tyle odważny, żeby powiedzieć wam to tu – publicznie (od teraz potrzebna mi będzie ochrona z Projektu X). Jedyne jak na razie, czego tu - w Rio doświadczyliśmy wszyscy to Jego obecność (a mi Fifę kazali odstawić. On też był na liście off). To jest wtedy, gdy Tweety popada w śpiączkę, a Ona dostaje padaczki. Taa… wielka szmaragdowa hipnoza AHAHAHAHAHHAHAHA seriously? No to dziwne, bo na mnie to nie działa (z przyczyn oczywistych). On hipnotyzuje wzrokiem, rzygam tęczą. 

„Na drugim końcu świata, przybędę szybko” – Fishu, staczasz się… do czego to doszło na świecie, że znam Jego teksty na pamięć? W każdym bądź razie interpretacja tej sentencji jest prosta: Ten fajv o`clock po prostu zamierza dopaść Ją i zrobić z Niej fankę. (Bosz Fishu, co się z tobą dzieje?!) No bo jak inaczej wytłumaczyć tu Jego obecność? Promocja płyty? Filmu? Książki? Nowa sesja? Wakacje? A może zwabiło Go tu chocolate party znane na całym świecie? Hahahah, nie. Jesteśmy w świecie cukrowego opowiadania – na bank przyjechał po Nią. I feel action somewhere…


********************

9 is coming, tak na wiosnę, która jakoś zabłądziła w ciemnych zaułkach :) Post miał być dłuższy, ale nie zdążyłybyśmy dzisiaj go dodać. LICZYMY NA KOMENTARZE (im więcej tym lepiej).
Czy wszyscy już po 9 wiedzą kim jest Pan Ciemności? :)
Pod 8 pytaliście o imię dla Niej - jak waszym zdaniem powinnam Ją nazywać?  
Buziaki :) 
@BlueCandyTweety

25 komentarzy:

  1. Ja jestem głupia. Nie ogarniam kim jest ten Pan Ciemności. Po prostu nie wiem. Może jeszcze raz powoli i ze zrozumieniem (jak to w szkole uczą ) przeczytam i się dowiem, a narazie nothing. No cóż. ;) A imię dla Niej, to nie wiem..
    Do następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby co to ja już na 100% wiem kim jest Pan Ciemności i piszę ten komentarz drugi raz... Nie powiem tym, którzy nie wiedzą (czyt. tępakom xD), bo usuną mi znowu komentarz! ;D ZAJEBISTY rozdział i czekam na nn! Weny kochana! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez wiem kim jest pan ciemnosci,aczkolwiek nie bede podpowiadac tym ktorzy nie maja az tak dobrej wyobrazni by sie domyslic ;P + szkoda,ze taki krotki,ale rozumiem.
    Buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba wiem kim jest Pan Ciemności, ale nie jestem taka mądra żeby wiedzieć to na 100% :). Co do rozdziału JEST SUPER (zresztą jak każdy) szczerze to on tak ocieka zajebistoscią (jak każdy) ze nie bęnde się tu dużo rozpisywać, więc tylko powiem. Czekam na rozwinięcie akcji. Nara. Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle notka świetna :D niesamowicie dobrze napisana :D A Pan Ciemności?? :D No wiadomo :D No ale nie bd zdradzać żeby innym zabawy nie psuć czy jak to tam nazwać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny!!!
    Chcesz wiedzieć jak potoczy się dalej losy Louisa iLury! Jak tak to wpadnij na nowy rozdziała ;) http://emmma9832.blogspot.com/2013/03/5najego-twarzy-zagosci-smutek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana xxx
    U mnie nowy rozdział ;*
    http://szalencze-marzenia-szararzeczywistosc.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. No ba że wiem kim jest Pan Ciemności xD a Tweety to imię tej dziewczyny co jest w nm na zabój zakochana i oblała go czekoladą, prawda? Sorry ale trochę nie ogarniam xDD a co do imienia dla Niej to może Nora?? Oczywiście to tylko taka luźna sugestia xD weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha... nie no myślę, że nie będziemy kopiować "Szeptem", ale długość imienia jest dobra :)

      Usuń
  9. Czyżbym to ja była szalenie szczęśliwą uhonorowaną osobą, której pyt. znalazło się pod postem? Ach... Cóż by to było... Ja proponuję Hillary, albo Will, ale uważam, że jako autorka sama powinnaś wymyślić. Rozdział jak zwykle super. Rozwala system :) Baw się dobrze przy pisaniu następnego.
    ~Błyskotliwy anonimek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahahahahaha! Hahaha! i jeszcze raz: Ha! Wybacz, że 2 razy pod rząd zanudzam cię komentarzem, ale już wiem! Ale tym razem jest wyraźna podpowiedź...

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak chyba też już wiem kim jest PAN CIEMNOŚCI :) Rozdział świetny. Czekam na następny, aby się upewnić, a teraz zapraszam do mnie na 26 rozdział
    http://butyouareperfecttomee.blogspot.com/
    Pozdrawiam Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już od dawna w 100% jestem pewna kim jest Pan Ciemności :D Szkoda, że taki krótki, ale i tak jest super :) A co do imienia dla Niej to sama nie wiem.

    your-last-first-kiss-1dstory.blogspot.com
    starlight-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna wiem kim jest Pan Ciemności :) Rozdzialik jest świetny. A co do imienia dla Niej to może Lou albo Rita, ale sama nie wiem, to twoja decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  15. O Bosz, ale super! Następny plz najszybciej jak się da :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ona powinna nazywać się Victoria :) Mam 99.9% pewności kim jest Pan Ciemności:P

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie ciekawe *-* http://your-love-is-my-turning-page.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie piszesz ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepraszam za wyrażenie,ale jest zajebisty!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam,za spam: Chcesz wiedzieć jak potoczy się dalsze losy Louisa i Laury ! Jak tak to wpadnij na nowy rozdziała ;) http://emmma9832.blogspot.com/2013/03/6kochasz-go.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do konkursu The Versatile Blog :) szczegóły na kim-und-jack-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś u mnie nominowana do The Versatile Blog więcej na: paramore-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak obiecałam to wpadłam i przeczytałam wszystkie posty. Bardzo mi się podoba twoje opowiadanie jest takie inne. Zostaje u ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  24. [SPAM]
    Paryż. Dziewiętnastoletni Dimitri Augustin po śmierci ojca odziedzicza rodzinny majątek, willę oraz fundację charytatywną, a wszyscy traktują go jak następcę zmarłego rodzica. W posesji Augustinów zamieszkuje kobieta z nastoletnią córką, Nadią - nowa pomoc domowa. Młodzi od początku czują do siebie niechęć, jednak w trudnych chwilach są dla siebie wzajemną podporą. W końcu zbliżają się do siebie, ale...

    http://forevertogether-or-alwaysalone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń