sobota, 19 stycznia 2013

3. Taka Protokooperacja z tego wyszła

Mówią, że ,,its not all about the money not all about the fame". Jednak szczerze mówiąc, ani bez jednego, ani bez drugiego za wiele by nie powstało. Chociaż chłopaki mają łatwiej w show biznesie. Przystojny, ładnie śpiewa i kariera sama się rozkręca. Dzięki temu mamy takie cudo jak Pan Ciemności. Gdy na Niego patrzę, czuję się jak czekolada w lecie.
Kocham Jego szmaragdowe oczy. Kocham słuchać Jego głosu (nawet w filmikach na youtubie). Uzależniam się. Nie tylko ja. I właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Bo Jego kochają miliony dziewczyn na całym świecie. On to wie. I wykorzystuje.
Nie trudno zakochać się w Panu Ciemności. A im więcej Go pokocha, tym dłużej On będzie istniał. Taka piękna zależność. Bo tytuł Pana Ciemności dostanie Ten, którego najwięcej będzie kochać.
Pałac Pana Ciemności znajduje się w Londynie, w ciemnych uliczkach miasta. Ale w tej bogatszej części. Bo jak na księcia z bajki przystało, On jest bajecznie bogaty.
Niektórzy zakochują się w Nim od razu - ja potrzebowałam trochę czasu. Od kwietnia do wakacji. Wtedy się zaczęło. Wiecie... wakacyjne romanse i inne love stories... Dokładnie to, tylko że w moim przypadku ja miałam romans z Jego głosem i piosenkami. Dzięki temu Ona dowiedziała się o Jego istnieniu. W piękny, sierpniowy dzień (bo w lipcu wyjeżdżałam) machina uzależniająca ruszyła z podwojonym przyśpieszeniem.  No cóż.
Niedawno przeniosłam się naTtwittera - o Boże, ile Pan Ciemności ma tam wyznawców?! Nie lubię za bardzo Twittera, ale tam nie ma żadnych antyfanów czy przeciwników Pana Ciemności. Bo na fejsie jest trochę takich partyzantów. Zazwyczaj są to dorośli i hejterzy.
I moja przyjaciółka.
Kiedyś Go lubiła, chociaż nigdy oficjalnie tego nie potwierdziła. W sumie to ja nadal uważam że Ona Go lubi, chociaż za nic się nie przyzna. W Jej wersji Ona Go nienawidzi. Widocznie szmaragdy na Nią nie działają. Przecież to tylko glinokrzemiany berylu, nic więcej.
Czasem tęsknie za tymi pięknymi czasami przed wybuchem tej całej wojny. Chociaż przez Jej nienawiść jest o wiele ciekawiej. Za każdym razem gdy Ona próbuje znaleźć jakiś argument, że Pan Ciemności jest beznadziejny i najgorszy, powtarza się ta sama sytuacja. Coś jak awkward moment:
1. Moja przyjaciółka uważa francuski za najpiękniejszy język - On mówi biegle po francusku.
2. Moja przyjaciółka nienawidzi Pana Ciemności - Wiele razy nuciła Jego piosenki.
3. Moja przyjaciółka zakochała się w aktorze, magia pękła gdy okazało się, że jest innego wyznania - On jest chrześcijaninem.
4. Jej motto: 'Perfect boys only exist in our dreams' - nie muszę chyba pisać kto Jej się śni ostatnio?
5. Moja przyjaciółka przeczytała całą książkę z Nim w roli głównej. Dodam że teraz czyta kolejną - 2 RAZ.
6. Moja przyjaciółka kocha chłopaków w czarnych płaszczach i białych koszulach - Ciekawe kto je nosi?
7. Moja przyjaciółka jest blondynką - Wszystkie Jego dziewczyny były blond.
8. Oboje kochają Titanica.
9. Moja przyjaciółka jest mądra - On twierdzi, że inteligencja jest sexy.
Podsumowując, dodam, że tylko moja przyjaciółka rozmawia sama ze sobą na Facebooku.
Pozdrawiam Tweety.

***

Dzięki że czytacie, komentujecie :) Wrzucamy trójeczkę, ale żeby nie zamęczać to będzie krótko i z następnym rozdziałem już pojawi się akcja :) Jak chcecie dostawać info o nowych rozdziałach to napiszcie na twitterze:   
https://twitter.com/BlueCandyTweety
  :)

 

 

19 komentarzy:

  1. Świetne te 3 rozdziały! xD czekam na kolejne rozdziały! :) Informuj mnie o nowych u mnie :) Będę wtedy na sto pro wpadać i komentować :*

    OdpowiedzUsuń
  2. okej okej dzięki jak wrzuce to napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz, mnie też możesz informować :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się wygląd bloga, jak tylko znajdę wolną chwilę to zabiorę się za czytanie ;) dam znać co i jak... ^^ Teraz chciałabym zaprosić cię do mnie ;) http://hope-love-truth.blogspot.com/ dopiero zaczynamy, może cię zainteresuje. xx, - Jullie, Aileen i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog:)
    Rozdział jest bardzo fajny. sama ty piszesz bardzo ciekawie. Nie mogłam przestać czytac a tu Ooo tylko 3 rozdziały:(
    Mam nadzieję że szybko dodasz kolejny! <3
    Pozdrawiam:)

    http://hello-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne...te 3 rozdziały..!! Jak będziesz miała nowy. to proszę poinformuj mnie..!

    ps: u mnie new: http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    Wpadajcie..♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog. i bardzo ciekawie piszesz. Kiedy nowa nota?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog. Ogólnie mega opowiadanie http://mine-psychic-hospital.blogspot.com. Zapraszam do mnie - dopiero się rozkręcam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, z góry bardzo przepraszam za spam, ale jeśli już to czytasz, to proszę, doczytaj do końca. Kto wie? Może opis cię zainteresuje... :)

    Wyobraź sobie świat, gzie jesteś kompletnie sam. Nie masz nikogo kto by cię pocieszył, przytulił, albo chociaż się zatroszczył. Ciężko, prawda?
    Amy nigdy nie miała łatwo. Musiała wychowywać się bez rodziców, w sierocińcu. Do czasu jej osiemnastych urodzin. Wtedy nadszedł moment, aby dziewczyna obrała własną ścieżkę i nauczyła się samodzielnie żyć. Starała się zapomnieć o bólu, który przysporzył jej najlepszy przyjaciel Niall Horan, opuszczając ją dwa lata temu. Udało jej się. Pomimo tęsknoty i umysłu zapełnionego bolesnymi wspomnieniami, stanęła na nogi.
    Los jednak chciał, aby ich drogi ponownie się zetknęły. A wszystko przez karmelowe latte.
    Zapraszam! http://negatyw-szczescia.blogspot.com/

    Zaciekawiłam cię? Będzie mi bardzo miło, jeśli zerkniesz na prolog tego opowiadania. Z góry bardzo dziękuję za opinię. xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ;)
    przeczytałam dziś całe opowiadanie na prawdę świetnie piszesz !
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ;)
    Jeśli mogłabyś to powiadom mnie o kolejnym rozdziale w komentarzu u mnie na blogu byłabym wdzięczna ;)

    http://yesiwantyouharry.blogspot.com

    Życzę weny i pozdrawiam
    Martyna xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;-) Widzę, że ty też piszesz. Miałam cię informować o moim blogu, a więc właśnie dodaje rozdział ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie piszesz :)
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne to opowiadanie :D Będę tu często zaglądać, czekam na nn ;))
    Wpadniesz do mnie? Miło by było jakbyś zostawiła po sobie jakiś ślad, lub dodała to obserwowanych ;))
    http://i-love-you-vampire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super te tw rozdziały! <33
    Jak napiszesz nowy to mnie o tym poinformuj, okey ? :D

    http://opowiadania-kickin-it.blogspot.com < - wpadać! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Meeega! Informuj mnie na twitterze! ;3 @Mundzia_1D

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetne. Gdy uporam się z innymi opowiadaniami, które czytam, zabiorę się za dalsze czytanie twojego.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mamy nadzieję, że reszta - następne spodobają Ci się jeszcze bardziej :)

      Usuń